luni, 6 decembrie 2010

DRAGII MEI ...

Am încheiat un capitol foarte important , un campionat întreg disputat pe o jumătate de an , cu urcuşuri şi coborâşuri , cu probleme mai grele sau mai uşoare , m-am străduit să aduc în atenţia publicului destule enigme care , cred eu , au captivat atenţia tuturor cititorilor de pe acest blog ! Pe 10 decembrie se încheie , dar să nu credeţi că mă las , iau şi eu o pauză binemeritată până după sărbători , cu alte şi alte enigme . M-aş bucura dacă aţi învăţat ceva din aceste nebunii , dacă le puteţi îmbunătăţi , dacă .... nu ştiu ce să mai zic . Sunt fericit că am dus la bun sfârşit o chestie la care nu credeam , nu mă aşteptam să bag atâtea enigme , recunosc , spre final criptogramele au fost mai puţine , dar au compensat celelalte probleme ! În primul rând ţin să-i mulţumesc în mod public lui Geocer pentru că el a fost cel care m-a impulsionat . La început au fost câţiva colaboratori , apoi unii s-au stins mai repede sau mai încet , au venit alţii pe parcurs care au dus trena până la final ! Sunt două fete pe acest blog , Giovanna şi Sunflower (le-am pus în ordine alfabetică să se înţeleagă că pentru mine sunt la egalitate) , care au răspuns constant şi consecvent . Îmi pare bine şi aş fi încântat să fiţi prezente şi la anul ! Un coleg de serviciu , Mihaimmc a luptat până la jumătatea campionatului şi îi mulţumesc , ştiu că are potenţial ! Mai amintesc aici pe Marius (care e în vervă mare în ultimul timp şi îi doresc mult succes) , Bucuresci , Giorgia , DrBishop , Logatu , DrA , Nekulay , Oana , Cristi , Bursucul etc .

4 comentarii:

  1. Multumim si noi, Laure,pentru gimnastica la care ne-ai supus mintile...E si meritul tau ca nu le avem prea odihnite..:))Te felicit pentru imaginatie si creativitate si iti doresc mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru ca ne-ai tinut tot timpul in priza si mult succes pe mai departe. Sper ca in pauza asta o sa umpli un caiet-doua cu enigme, asa ca anul viitor o sa ai ce posta. Asa am facut eu in concediul din august.

    RăspundețiȘtergere
  3. Laurentiu, eu n-o sa-ti pot multumi pentu proaspetele-mi riduri din frunte pe care unele din enigmele tale le-au generat, insa o fac din toata inima pentru zambetele pe care alte criptograme, anagrame si alte alea le-au adus pe fata mea.
    Si vorbind de zambete imi amintesc in primul rand de chinezul ala amorez care, daca la inceput mi s-a parut de-a dreptul nesuferit, cand i-am prins talcul m-a convertit la orezul lui :-)
    Te felicit si eu pentru ingeniozitate si trebuie sa iti marturisesc ca alaturi de alt dezlegator de pe-aici, "persoana importanta, nu spui cine", planuim ca undeva, candva, cumva, sa iti punem creierasul cret la microscop sa vedem ce culoare au circumvolutiunile alea.
    Nu de alta, dar prea ne-ai ametit propriii neuroni cu atatea culori! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulțumesc pentru încurajări ,în primul rând , apoi ... din ianuarie voi încerca ceva nou , nu știu , mă mai gândesc ,nu promit nimic , dar cred că va fi ceva mișto , eu încerc prin primăvară . Așa cum a spus Giovanna , îmi plac foarte mult culorile , totul bolduit , aranjat în pagină la mijloc , tind mereu către perfecțiune ! După data de 10 o să las blogul deschis celor care comentează , adică să apară instantaneu ceea ce scrie fiecare ! Fianalul e încins și m-aș bucura să fie mai multă lume pe aici , dar să nu credeți că o să las enigmele mai ușoare , din contră , mai bine cu 3-4-5 buni decât ... ! Încă mai aștept pe cineva cu o dezlegare la cireașa de pe tort , măcar cu un draft ! Toate cele bune , ne mai întâlnim noi ... ăștia enigmaticii !

    RăspundețiȘtergere