marți, 11 ianuarie 2011

CU GUȚĂ

GĂSIȚI 3 CUVINTE CARE SE TERMINĂ ÎN ... GUȚĂ !

10 comentarii:

  1. Cu GUŢĂ:
    - CRENGUŢĂ;
    - PUNGUŢĂ;
    - TELEGUŢĂ.

    Cu GUŞĂ:
    - PĂSTRĂGUŞĂ;
    - PÂRŢIGUŞĂ;
    - PIŢIGUŞĂ.

    Sursa... DEX on-line... (pe cuvantul meu), cu o cautare foarte simpla...

    RăspundețiȘtergere
  2. He, he, bine te-am găsit!

    Teleguţă.
    Desăguţă.
    Drăguţă.

    Dar nu s-ar putea să se termine definitiv cu... Guţă???

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am zis eu candva ca o sa ajungi si la Guta (coada de maimuta)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai mi-am adus aminte de acea discuție ... și uite că a venit rândul lui nea Guță ! (pentru mine e un VĂR_GUȚĂ)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am băgat diacritice pentru a fi bine înţeles.
    DRĂGUŢĂ
    FRĂGUŢĂ
    PUNGUŢĂ

    RăspundețiȘtergere
  6. Bine ai venit pe blogul meu cu răspunsuri Cristian Lisandru !

    RăspundețiȘtergere
  7. draguta
    teleguta
    crenguta

    (toate mult mai simpatice decat... guta)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau, dar astfel de jocuri nu se merita sa mai postezi. Daca e atat de simplu pentru toti sa dea o cautare gen *GUTA si sa ii apara pe DEX on-line in jur de 30 de cuvinte cu GUTA la sfarsit, de ce sa fiu eu dat deoparte ( la clasare sau mai stiu e la ce altceva ) pentru ca sunt rebusist si nu mai stiu eu ce. Mai nou, nu trebuie sa mai ai programe de incrucisare, atata timp cat sunt nu stiu cate alte programe, la indemana fiecarui om obisnuit. Ti-am mai spus, nu mor dupa puncte, dar nici asa nu mi se pare corect. Mai reflecteaza!

    RăspundețiȘtergere
  9. De dragul lui Suidualc ... nu mai public așa ceva ! Poate altceva !

    RăspundețiȘtergere